18 Eylül 2007 Salı

HINDISTAN CEVIZLI TATLI




Bu tatliyi da arkadasim HAVVA VE Eltisi SABAHAT in evlerine gittigimde ikram etmislerdi .bende cok begenip tarifini aldim Türkiyede ve tatilden dondükten sonra bende misafirlerim icin bu tarifi deneyip ikram ettigim kisilerden lezzetinin onayini alip sizlerle simdi paylasmak istedim.Belki Ramazan da iftar icin denemek istersiniz.Bu tarifte kesinlikle denemenizi tavsiye edecegim tariflerden.
HINDISTAN CEVIZLI TATLI
Malzemeler;
6 yumurta
1 su bardagi hindistan cevizi
1 su bardagi seker
1 su bardagi un(elenmis)
1 su bardagi siviyag
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
SERBETI:
2 su bardagi seker
3 su bardagi su
YAPILISI:
Yumurtalarimiz,seker beraberce cirpilir kopük kopúk kabarip rengi beyaza yakin olunca cirpma isi birakilir.Mikser de birakilir.Siviyag,hindistan cevizi,elenerek un ,kabartma tozu ilave edilir ve vanilya eklenerek tel cirpici veya spatula ile karistirilir.Yaglanip unlanmis tepsiye dokülerek onceden isitilmis 180c lik firinda 25-30 dakika pisirilir alti,üstü kizarinca firindan alinir ve bir kenarda sogumaya birakilir.
Simdi serbeti hazirlayalim.seker,su bir tencerede 10 dakika kaynatilir,daha sonra soguyan kekimize sicak serbet bir kasi yardimi ile her tarafina dokülür.

Tatlimiz soguyunca dilimlenir hinidtan cevizi ile süslenerek servis edilir.

NOT:::Ben bu tatlinin yaninda da ev yapimi kaymagi tavsiye ederim blogumda tarifini bulabilirsiniz.

AFIYET OLSUN!!!!!!!!!!!!!!


2 yorum:

dogada.blogspot.ru dedi ki...

canım ellerine sağlık 2 tarifte çok güzel revanı gibi olmuşlar
sofrandan bereket yuvandan huzur, mutluluk ,sağlık eksilmesin canım sevgiler

gülizar dedi ki...

Ellerinize sağlık.ben kekini yapıyordum aynı tarifin tatlısınıda güzel olur.sitenizi linklerime eklicem sizde beni eklerseniz çok sevinirim.sevgilerimle hayırlı ramazanlar...