2 Şubat 2008 Cumartesi

EN SON SIPARIS UZERINE HAZIRLADIGIM YAS PASTALAR

Denenmis Pasta,Tatli ve Yemek tarifleri


Aysenur un dogu cicekler


yadenin yaspastasi Esranin dogumgu


Sevgili ESRAYA,YADEN E VE AYSENUR a Yeni yaslarinin mutluluk,saglik ve huzur getirmesini diliyorum,sevdikleri ile beraberce hayirli ve uzun ömürler gecirmelerini diliyorum.Pastalarin tadina bakanlara da afiyetler olsun diyorum



Aslinda ben MARZIPAN hamuru ile calismayi cok seviyorum ama pastanin hertarafini marzipan hamuru ile kaplayinca maliyet artiyor bu nedenle pastanin fiyati da artiyor benden pasta siparisinde bulunan kisiler pastalarin güzel görünmesini ve fiyatinin da uygun olmasini istedikleri icin bende pastalarin üzerini kremsanti veya pastakremasi ile kapladiktan sonra üzerine yapacagim süslemelerde marzipan hamuru kullaniyorum cicek yapmayi cok seviyorum..her bir pastayi birbirinden ayri suslemeye calisiyorum.


Bazi ziyaretcilerim seker hamuru ile marzipan hamurunun arasindaki farki sormuslar.


Seker hamuru Hollandada FONDANT diye geciyor ve cok tatli bir hamur,ama Marzipan MARZEPEIN diye geciyor ve badem tadinda cook fazla tatli olmayan bir hamur.icinde jelatin veya hayvansal katli maddesi yok ben hazir aliyorum ve kisacasi icinde haram olan bir katli maddesi yok.


Hollanda da yasyanlar icin bir link vereyim ordan bulabilirler...


http://deleukstetaartenshop.nl/

Hiç yorum yok: