28 Şubat 2008 Perşembe

RESIMLI YAS PASTALAR

Denenmis Pasta,Tatli ve Yemek tarifleri

spiderman_edite Orumcek adam pa

Ben yaspastalarin üzerine yapistirmak icin bu resimleri bir pasta malzemeleri satan internet sitesinden bulup aldim.Bu resimlerin en alt kismi ince bir seker tabakasiyla kapli yst kismi da sünger gibi bir gofret en alt kisim pastanin kremasindan etkilenmiyor yaklasik 5-6 saat böyle resimler canli kaliyor.Daha sonra resim biraz yumusuyor .Arkadasim Yasemin pastayi keserken keskin bir bicak kullandigini söyledi resimlerin bozulmamasi icin .Ben de ilk defa bu resimleri pastalarimda kullandim ve teslim süresinden 1 saat önce pastanin üzerine yerlestirdim bir daha ki sefere pastayi teslim edecegim saatten 5-6 saat önce pastanin üzerine yapistiracagim.Böylece biraz daha yumusamis olur.Bu pastalarin ikisi de ayni tarifler uygulanarak hazirlandi.pastalar 18-20 kisilik.

YASPASTALARIN TARIFLERI

Malzemeler:

7adet yumurta

1 su bardagi un

3 corba kasigi tepeleme nisasta(misir )

1 +1/4 su bardagi seker

2 tatli kasigi kabartma tozu(tepeleme)

1 paket vanilya

Yarim cay bardagi su

Uzeri icin;(kekini islatmak icin 1 su bardagi su-1-2 corba kasigi seker

2 poset sade kremsanti

1 su bardagi

1 paket pasta kremasi

1 su bardagi süt

Yapilisi;

  • Önce oda sicakligindaki yumurtalarin beyazi ve sarisi ayrilir.Beyazlar az tuz ilave edilip köpürüp beyazlasana kadar cirpilir.Sarilar da pudrasekeri,ile guzelce cirpilir iyice köpürüp rengi acik sari olana kadar cirpilir.Un,nisasta ve kabartma tozu elenir ve iyice karistirilir.
  • Sonra un ve nisastali karisim tekrar elenerek yumurtalarin uzerine dökülür en son da su ilave edilip bir spatula veya bir tahta kasik yardimi ile yavas yavas karistirilir ki hamur sönmesin,vanilya da ilave edilir güzelce karistirilir.
  • Önceden yaglanmis ve unlanmis kelepceli bir kek kalibina dökülür,3-5 dakika kadar bir kenarda bekletilir bu arada da firin isitilir 175c lik firinda 30-35 dakika alti ve üstü kizarana kadar pisirilir.Bir kenarda sogumaya birakilir.
  • Pasta kremasi ve soguk süt mikserle cirpilarak koyu bir kivam alinca buzdolabinda muhafaza edilir
  • toz Kremsanti ve soguk süt cirpilip az bir sure buzdolabinda bekletilir.
  • Soguyan keki 3 esit parcaYa böldum.En alttaki kisim hazirlanan sekerli su ile guzelce islatilir,Islatilan parcanin üzerine hazirlanan pasta kremasi sürülür ve üzerine diger kat kapatilir tekrar hazirlanan sekerli su ile islatilir üzerine hazirlanan diger krema sürülür.En üst kat da önce sekerli sütle islatilir sonra da kremsanti sürülerek her tarafina sürülerek güzelce düzeltilir.kenarlarina gile badem kapatilir ve resimleri pastanin tam orta kismina yerlestirerek resimin kenarlarina kremsanti torbasiyla süslenir
cars_edited cars pasta.JPG

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Zehracım pastalarına bayıldım canım benimde yeğenim var ismi Yiğit benden spıder-man pasta istiyor aaba bu diskleri hangi siteden aldın bana adresi yazabilirmisin canım zana zahmet sevgiler.
Email adresim pastacikiz@pastacikiz.com

Adsız dedi ki...

merhaba canim ben 37senedir hollandadaoturan bir ev hanimiyim 20 mayista torunumun yas gunu var bu pastalardan torunuma yapmak istiyorum pastanin ustune nasil resim konuluyor aciklarsaniz sevinirim simdiden tesekkurler