30 Mart 2008 Pazar

En son hazirladigim yas pastalar

Denenmis Pasta,Tatli ve Yemek tarifleri

Uzun zamandir bloguma yazi eklemeye firsat bulamiyorum bunun icin hepinizden özür diliyorum.,okul,imtihanlarimiz basladi,aldigim yaspasta siparislerini yetistirmeye ugrasiyorum ,kermes icin havlu kenari hazirliyorum derken bu gun hazirladigim pastalarin resimlerini sizlerle paylasma firsati buldum aslinda isim de cok ama bari bu resimleri ekleyeyim de tariflerini kermesten sonra eklerim dedim.


nejla ablanin p

Bu yaspasta 20-22 kisilik

Bu Yaspasta komsum canim Nejla ablamin siparisi kendisi ehliyet(Rij examen) imtihanindan önce yazili imtihani(Theori examen) kazandi yani insallah diger imtihani da kazanip ehliyetini hayirlisiyla alir.kendisine basarilar diliyorum...

nejla ablanin p

meyveli yaspast

Bu yaspasta da 12-14 kisilik

Bu Meyveli yaspastayi da Nejla abla icin hazirladim...

meyveli yaspast alman pastaSI.J

Bu balli,bademli alman pastasi da Nejla ablam icin 12-14 kisilik

araba

Bana daha önce yaspasta yaptiran Semiha hanim in büyük kizi ehliyetini almis ve beni arayip üzerinde araba olan bir yaspasta yapmami istedi bende onun icin bu marzipan arabayi yaptim bayagi ugrastim,araba agir oldugu icin tekerlekler altinda ezildi gitti..ama cok seker bir araba olmus degilmi??

arabali pasta.J

Semiha hanimin kizina kazasiz guzel gunlerde araba kullanmayi diliyorum.bu pasta da 20 kisilik ...

Bahar pastasi.J

bahar pastasi2.JPG

Bu yaspasta da 12-14 kisilik ve tamamen marzipanla kapladigim nerdeyse 1 kilo marzipan gitti..Bu yaspastayi ismarlayan Zeynep Hoca Amsterdamda oost camisinde yapilan kermeste satmak icin ismarladi bu pastadan baska 3 adet daha yas pasta hazirladim amsterdam oost daki kermesedigerleri meyveli yaspasta,cikolatali yaspasta ve karaorman pastasi..Hayirli bol satislar diliyorum kendilerine..hazirladigim yaspastalardan bu yukardaki ve cikolatali yaspasta kermesten önce alici bulmus bile yani ben hazirlayip yollamadan önce satilmis...Insallah digerleri de satilmistir..yiyenlere afiyetler olsun..

pasta8 kara orman p.JP

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Zehracım bu pastalar birbirinden güzel bunları satarak bir şeyler kazanıyor olman çok hoş olmalı insanın kendi parasını kazanması gibi yok tabi

siteme forum siteme ziyarete beklerim...

www.hayatintatlari.com
www.hayatintatlari.com/forum

Adsız dedi ki...

sevgili ablacım ben bişeyi merak ettim bu yaş pastaların üzerine parlak görünmesi için ne kullanıyorsunuz ve marketlerde bulunmayan pasta malzemelerini nerden temin ediyorsunuz şimdiden teşekkürler sevgiler.

Adsız dedi ki...

Merhaba ben Rukiye.Pastalariniz cok guzel gorunuyor.Ben pasta yapmayi cok severim fakat sizinki gibi suslemeler bulamiyorum nereden aliyorsunuz.
Mail adresim±kayaruh@hotmail.com