27 Nisan 2008 Pazar

HATIRLATMA

Denenmis Pasta,Tatli ve Yemek tarifleri


mulifeestjn


Daha önce bloguma bu daveti eklemistim ama üzerinden hayli bir zaman gecti.Bende sizlere tekrar hatirlatmak istedim .1-5 mayis tarihleri arasinda hepinizi VAN NELLE ONTWERPFABRIEK e bekliyoruz.Bende 3 Mayis tarihinde gezme amaciyla ,4 Mayis da görevli olarak yiyecek satisi standinda büyük FUAR da olacagim .Almanyanin,Belcikanin ,Fransa nin Hollandaya yakin sehirlerinde yasayan veya ROTTERDAM ve cevresinde yasayan herkesi bekliyorum.Ayrica hollandada okullar 2,5 hafta tatil bu hafta hollandanin 3 önemli bayrami ve 1 anma günü var yani bu hafta bol tatil var..Cocuklar icin pek cok oyun yeri,park ve aktiviteler var yani cocuklariniz icin de bir degisiklik olur.Oktay ustanin hangi gunlerde orda olacagini da tam ögrenemedim ama Ikbal Gürpinarin gelip gelmeyecegi belli degilmis yani programa katilmayabilir..


ADRES:


Van Nelle Ontwerpfabriek


Van Nelleweg 1 3044BC


ROTTERDAM

2 yorum:

Baharcicegi dedi ki...

özlemcigim fuarda ablamda satis yapacak,orda cok satis satandi olacagi icin tanismaniz zor olur,simdiden bol satislar dilerim.


Bu hafta uluslar arası dostluk
haftası
bu mesajı bütün arkadaşlarına gönder
eğer bende arkadaşınsam Dostunsam banada yolla
bakalım kaç cevap gelecek eğer geri cevap gelmişse
Mutlu ol bilki Dostun arkadaşın var seviliyorsun
dost bu hayatta en büyük şanstır
tabi iyi dostlar varsa
dost sevmeli senile hüznü ve mutluluğu paylaşmalı
insan önce kendisiyle dost olmalı
dostun olsun istiyorsan dost ol
Zor olan Dost uğruna ölebilmek değil
uğruna ölünebilecek bir Dost bulmaktır
Dostluğun en büyük armağan bana
iyiki varsın arkadaşım
daima sevgiyle kal

Özlem Ceylan dedi ki...

slm canim senide bekliyorum insallah ablanla da tanisabiliriz.sevgiler