16 Kasım 2008 Pazar

EN SON HAZIRLADIGIM YAS PASTALAR

BU yas pastayi Canim Nezihe ile Fatihin nikahlarinin kiyildigi gün Teyzeleri HILAL Abla sürpriz olarak neziheden habersiz siparis verdi.03-11-2008 tarihinde hazirladigim bu yaspasta da bir degisiklik yaptim ve 2 degisik pandispanyayai ayni pastada kullandim.2 sade pandispanya,ve 1 kat da cikolatali pandispanya kullandim ara krema olarak da cikolatali krema ve vanilyali krem patisseri ,ayrica slagroom yani sade kremsanti hazirladim herkes pastanin görüntüsünü ve tadini cok begenmis..Allah Nezihe ve esi Fatih i bir yastikta kocatsin insallah...


Ciceklerin orta kisminda kullandigim parlak boncuklar yenmiyor sadece dekor amacli kullandim ayrica yüzüklerin altindaki yastigin icinde de pandispanya kullandim ki kabarik dursun.

Bu CARS pastayi da Sevgili Hanim oglu ve esi icin hazirlatti pastanin keki cikolatali ara kremalar sade ve cikolatali.. Bu CARS yas pastayi da ZEYNEP hocam kardesi icin istedi ..Pastanin keki sade,ara krema olarak da krem patisseri kullandim,ayrica slagroom.

Bu yukardaki 2 yas pasta ve alttaki su böregi ni Meral hanim siparis etti pastalar oglu MUHAMMEd in dogum gunu icin byyük olan okulda arkadaslarina ikram etmek icin kücük olani da evde yemek icin siparis etti.Su böregini de daha önce bir kez siparis etmisti begendigi icin 2. kez siparis etti ...Muhammede daha nice hayirli,saglikli mutlu yeni yaslar dilerim.


Yukardaki SONIC pastayi sevgili arkadasim GÜLHAN Amsterdamda yasayan akrabalarinin oglunun dogum gunu icin istedi.KEREM VE MELIH e hayirli uzun ömürler dilerim..Kkekimiz cikolatali,kremamiz cikolatali ve sade,,
Yukardaki yas pastayi da gülhanin akrabalari icin hazirladim ayrica 1 kilo da sürpriz kurabiye siparis verdiler,yarim kilo da tuzlu kurabiye siparisi verdiler..

Yukardaki sürpriz kurabiyeler de en son aldigim siparisler arasinda ...su aralar haftada en az 5 kilo kurabiye siparisi aliyorum...tatli,tuzlu karisik..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

eeeee hani bunun tarifi cok guzel gurunuyrlar