11 Ocak 2009 Pazar

en son hazirladigim pastalar

Denenmis yas Pasta,kek,Tatli,börek,hamurisleri ve Yemek tarifleri gs pasta hazirlik gs pasta_edited
Bu yas pastayi arkadasim FEYZA nin oglu ÖMER icin hazirladim aslinda üzerine isimde yazmami istemisti ama cok zor oldugu icin harfler vaz gectim.ama sonradan marzipan icin kaliplar aldim butun harfler ve sayilar var.Insallah bundan sonra kullanirim ben bir GalataSarayli oldugum icin bu pastayi yazinin basina koymanin cok uygun oldugunu dusunuyorum.Siritiyor
fb pasta fb pasta1 fb pasta2
Bu Fener Bahce yas pastayi NADIYE HANIM UTRECHT den istedi.Oglu SERGEN in 12.dogum günü icin hazirladigim bu pasta cok uzun zamanimi aldi.bilgisayardan bir FB amblemi buldum ve her parcanin tek tek sablonunu cikardim.marzipanla renklerine gore kesip yerlestirdim.yazilari yazmak icinde yeni aldigim alfabe kaliplarini kullandim cok zahmetli bir süsleme oldu.3 katli olan yas pastamizin ara kremasinda boter crem kullandim.Nadiye hanim ayrica 1 tepside burma baklava istedi.Sergene hayirli uzun ömürler dilerim..
siparis baklava belmanin pastasi cars pasta 1

nesenin pastasi

meyveli yas pasta11

kara orman pasts 11

pasta suslerim
Bu gördügünüz süsleri kers tatilinde ALMANYA DUISBURG a gitmistik,HASAN abimiz var hacca gitti de döndükten sonra onun ziyaretine gittik.o zaman ZEHRA Ablam beni gezdirdi biraz,Tabiki bende bos dururmuyum pasta malzemeleri aldim koli koli file badem cok ucuz geldi hollandayla fiyat kiyaslayinca..yaptigim pastalarda ve kurabiyelerde kullanmaya basladim bileSiritiyorSiritiyor
kol boregi
Bu gördügünüz KOL BÖREGI siparis üzerine 2 tepsi hazirladigim böreklerden biri tarifini blogumda BOREKLER kategorisinde bulabilirsiniz cok nefis oluyor deneyin tavsisye ederim.
supriz kurabiyelerim

elmali toppare

kerst paketimiz
veeeeeeeee Bunlarda KERST PAKET den cikan hediyeler tam benlik...Hollandada adettendir her is yeri calisanlarina Kerst den önce hedyeler verir.bu sene bize 2 kerst paketi geldi biri valiz ve seyehat icin lazim olabilecek esyalar.digeri ise yukardaki donuts makinasi ve krem brule yakma cakmagi,donuts unu ,olibol yani kizarmis toplar unu vardi paketin icinde .cok begendim ve mutlu oldum.Paketten cikan seyler de cok ucuz degiller yani patronun bonkörlügü tutmus....

Hiç yorum yok: