27 Şubat 2009 Cuma

CANIM ARKADASIM YASEMIN IN OGLU MELIH IN DOGUM GÜNÜ ICIN HAZIRLADIKLARIM


Canim arkadasim YASEMIN in yakisikli oglu MELIH subat ayinin 9 unda 4 yasina basti ve onun icin güzel bir pasta hazirladim yaklasik 35-40 kisilik vardi pasta.Ara krema olarak boter krem kullandim ve pastanin yzerine MELIH in gamzelerinin göründügü güzel resimlerinden birini pastanede print ettirdim.Herkes pastayi cok begendi.Melihe yeni yasinin saglik,mutluluk getirmesini dilerim..Kendisi benim yakisiklim olur...Artik Melih ilk okula basladi .
melihin kup kekleri
Bunlarda Melihin kresteki (peuter speel zaal) Arkadaslari icin hazirladigim üzeri kremali(slagroom) ve beyaz resimli cikolata kullandigim sade ve cikolatali KUP KEKLER .
4 yasina giren cocuklar dogum günlerinde kresteki arkadaslarina birseyler ikram edip ertesi günü ilk okula baslarlar bu ikram seker,cips,kalem,minik paketlerde bisküvi veya baska birsey olabilir...Ama Yasemin benden kup kekler hazirlamami istedi cocujklara ikram etmek icin.Melih Anne ben ne zaman okula baslayacagim diye sordugunda annesi ona "'Özlem önce PASTANI YAPSIN ARKADASLARINA IKRAM EDELIM ONDAN SONRA ILK OKULA GIDECEKSIN ''DEMIS.Melih de her gün sorar olmus ''anne Özlem abla pastami ne zaman yapacak ben ne zaman okula baslayacagim'', malum cok sabirsizlaniyor en sevdigi arkadaslari ilk okula basladi ve o da bir an önce arkadaslarinin yanina gitmek istiyor.Dogum gününden bir hafta önce artik bana küstü sen neden pastami yapmiyorsun sen pastami yapmadigin icin ben ilk okula gidemiyorum diyordu.benden umudu kesti artik annesine sen bana pasta yap özlem abla yapmiyor.. diyordu...Ama dogum günü geldiginde kup kekleri görünce cok sevindi .Baristik bu arada da...
melikin kup kekleri1
MELIH kendi elleriyle kup kekleri arkadaslarina ve ögretmenlerine ikram etti..bazi cocuklar kolayca kup kekeleri yiyip bitirdiler ,ama bazilari anneleriyle keki paylasmayi tercih ettiler kekler biraz büyük geldi .Ama MELIH kendi hakkina düsen keki severek yedi...
melihin past 1
Malum MELIH dogum günü cocugu oldugu icin onun icin arkadaslari ve ögretmenleri sarkilar söyleyip bir kac dilde IYIKI DOGDUN MELIH deyip sarkilar söylediler.

1 yorum:

NİLBUTİK PASTA dedi ki...

canım pastalar harika bayıldım.ellerine emeğine sağlık güzel bir haftasonu dilerim.
not: canım kurabiye tarifi sormuşsun bebek kurabiyeleri kısmında yazdığım için her defasında yazmıyorum
sevgilerimle nilgün