4 Şubat 2009 Çarşamba

EN SON HAZIRLADIGIM SIPARISLER

Denenmis yas Pasta,kek,Tatli,börek,hamurisleri ve Yemek tarifleri buurthuis
Bu gördügünüz resim zaandamda 28 ocak carsamba stichting WELSAEN in dyzenledigi ve Buurthuis Poelenburcht de düzenlenen büyük bir toplanti ya ait.Bu toplanti Hollandali ve Türk yaslari ilerlemis büyüklerimizin biraz daha kabuklarindan cikip cevreyle daha iyi kontakt kurmalari icin düzenlendi.Bilgi ve tanitim amacli pek cok kurulus da stand acti.benden de bu organizasyon icin Türk yiyecekleri hazirlamam istendi.Tabiki Hollanda yiyecekleri de acik büfede yerini aldi.
buurthuis1
Ben patates salatasi,misket köfteler,minik lahmacunlar,firinda sigara böregi,elmali toppare,(Üzeri domates soslu,köfteli pirinc pilavi,mercimek corbasi )hazirladim(Mercimek corbasini ve pilavi ablam hazirladi digerlerini ben.
buurthuis2
Hollanda yemekleri demistim ya geleneksel yiyecek HARING vardi yani cig balik salamurasi,volovon,groente soep,sebze corbasi,yumurta salatasi,v.s
minik lahmacunlar buyuk siparis siparis toppareler
Aslinda siparis 80 kisilikti ama organizasyona 120 kisi kadar katilimci oldu.benim hazirladigim hersey tükendi ve cok begendiklerini söyleyip tesekkyr ettiler.

Hiç yorum yok: