3 Nisan 2009 Cuma

Denenmis yas Pasta,kek,Tatli,börek,hamurisleri ve Yemek tarifleri kizimin kup kekleri1
Kizimin 9 yasina basti 18 mart kizimin dogum günüydü o hafta bol kup kek hazirladim.Bu hafta bizim icin cifte bayram oldu kizim dogum gününden bir kac gün önce KURAN-i KERIM e gecti,ayrica camideki arkadaslari icinde sürpriz kurabiyeler hazirladim.ALLAH ONCE BÜTÜN ÜMMETI MUHAMMEDIN SONRADA BENIM EVLADIMA ZIHIN ACIKLIGI VERSIN,KURAN-I KERIM AZIMÜSSAN I VE DIMIMIZ ISLAM I OGRENMEYI,OGRENDIKLERIYLE DE AMEL ETMEYI NASIP ETSIN INSALLAH(AMIN)
Kizimin okuldaki arkadaslari icin ve kizim spor dersi aliyor spordaki arkadaslari icin yaklasik 60 adet kup kek hazirladim.kekler kakaolu ve sade olmak üzere üzerlerinede krema siringasiyla krema sIktIm.
Ayrica bu tarifi PDCST ETKINLIGI 39 a yolluyorum. Etkinlige ev sahipligi yapan arkadasimiza Sevgili ZEYNEP e tesekkur ediyorum ve kolay gelsin diyorum.
http://pastakur.blogspot.com/
SADE VE CIKOLATALI KUP KEKLER
Malzemeler:
2 yumurta
1 cay bardagi yogurt
1 cay bardagi siviyag
1 paket kabartma tozu
3 cay bardagi un
1 cay bardagi seker
1 paket vanilya
damla cikolatalar,ve arzuya göre ceviz parcalari
KREMA ICIN:
2 paket slagroom,(slag sahne) kutu krema
2 paket krema sertlestirici(klop-fix)
2 paket vanilya
2 corba kasigi seker
YAPILISI:
Yumurtalar ve seker güzelce köpürtülür, siviyag,yogurt ilave edilir mikserin düsyk devirinde cirpmaya devam edilir.un ve kabartma tozu elenerek ilave edilir.vanilya da ilave edilip civik olmayan bir kek hamuru elde edilir.Damla cikolatalar da ilave edilip(istege bagli olaraak ceviz de ilave edilir)
Kaliplara paylastirilan kek hamuru pnceden isitilmis 180 derecelik firinda pisirilir alti üstü kizaran kekeler firindan alinip sogumaya birakilir.
Kremasi icin kutu krema (slagroom) ,krema sertlestirici,vanilya,seker mikserin düsük devirinde cirpilir ve koyu bir kivam alinca buzdolabinda bekletilir.
Soguyan keklere krema siringasina veya krema torbasina koyulan krema ile süsleme yapilir .Ben üst süslemesi icin dora ve winx resimleri kullandim.
CIKOLATALI KUP KEKLER ICIN:
tarifi aynen uyguluyorum sadece 1bucuk corba kasigi kakao ilave ediyorum kek hamuruna,

1 yorum:

NİLBUTİK PASTA dedi ki...

canım maşallah ne güzel yetiştiriyorsun çocuklarını imrendim doğğrusu
kızınında yeni yaşı hayırlı olsun.sağlıklı hayırlı uzun bir ömür dileim tüm sevdikleriyle birlikte.
hayırlı cumalar ve güzel bir haftasınu geçirmen dileğiyle sevgilerimi bırakıyorum