25 Mayıs 2009 Pazartesi

MULTIFESTIJN 2009

Denenmis yas Pasta,kek,Tatli,börek,hamurisleri ve Yemek tarifleri mehter takimi mehteran
MULTIFESTIJN boyunca mehteran takimi cok güzel gösteriler yapti,bizde izledik,
kalabalik
Bakarmisiniz ne kadar da kalabalik,igne atsaniz yere düsmüyor.
tokat el baskisi yazma el baskisi
Bu standda özel bir kumas üzerine kaliplarla baski calismasi yapiliyordu,Bu kumaslardan üretilmis kiyafetler,ve örtüler satiliyordu.
el isi bohca multifes5 ebru standi
Bu fotografi EBRU standinda cektim canli canli EBRU calismasi yapiliyor ve satisa sunuluyordu..
multifes6
Bu fotografi HAT ,GÜZEL YAZI standinda cektim.Istediginiz bir obje üzerine veya ebrulu kagit üzerine istediginiz ismi veya bir yaziyi yazdirabiliyordunuz..
el isi gümüs gumusten at ve arabasi gümüs cami maketi
Burasi da el isi GÜMÜS standi,gördügünüz gibi gümüsten hazirlanmis at ve arabasindan tutun,cami ye kadar her sey var di burda.
gümüs standi takunya standi
Burasi da tahtadan takunya oymasi yapilan stand..
yagli boya tablolar
Bursi da yagli boya tablolarin sergilenip satildigi stand.
multifes4 multifes3 banyo takimi
Gelelim el islerine AMSTERDAM daki EKMEL,ERDEM,OOST ve BASKA subeler tarafindan hazirlanan el isleri ziyaretcilerin begenisine sunuldu.
banyo takimi2 multifes2 havlu kenarlari5 havlu kenarlari4 havlu kenarlari3 havlu kenarlari2 havlu kenarlari1 havlu kenari6 havlu kenari5 pike takimi6 pike takim
Bu PIKE TAKIMLARI en cok begendigim el isleri, gercektende üzerinde yazan miktari hak ediyor 450Euro ama cok el emegi ile hazirlanmis 2 adetpike takimi..
pike takim6 pike takim3 pike takim4 pike takim5 pike takim1 kayrola takimi bohca modeli vitrin takimi oda takimlari1
Aslinda resmi cekilecek o kadar güzel el isleri vardi ki sormayin ama benim yeter kadar zamanim yoktu malum kendi standimizda satis yaptigim icin acele acele gezmek zorunda kaldim..

1 yorum:

renklipastalar dedi ki...

Herşey çok güzel,ben özellikle pastalara takıldım. Keşke hollanda da olsaydım, muhakkak gelirdim. Ayrıca tanışmayı da çok isterdim. Çok güzel pastalar yapıyorsun. hepsini çok beğeniyorum. İnşallah benim yaptıklarım da bir gün böyle güzel olur. Kurs açılırsa gitmek istiyorum,fakat öyle birşey yok daha. Kendi kendime uğraşıyorum öğrenmeye. Tabii malzeme bulmak da mesele.
Türkiyede bir adresin varsa beğendiğin ürünleri oraya gönderebilirim. Yurtiçi posta ücreti çok fazla tutmuyor, fakat yurtdışına çok tutar.
Güzel günler senin olsun canım, görüşemk üzere.