30 Eylül 2007 Pazar

ET KAVURMA



ET KAVURMA
Malzemeler;
300 gr dana eti
yeteri kadar sivi yag
Karabiber,pulbiber,tuz
Yapilisi
Ben etleri birer kullanimlik dipfrizine posetleyip koyuyorum.Daha sonra dipfrizden cikardigim eti donu tam cozulmeden bicagin kesecegi kadar cozulunce bicakla kucuk kucuk dogruyorum.Once enlemesine ince ince dilimliyorum sonra ince seritler seklinde ve en son kucuk kupler halinde kesiyorum.Tercihen teflon tencereye alip,once kendi suyunu birakip sonra cekene kadar yagsiz kavuruyorum Daha sonra 1 su bardagi veya daha fazla su ilave edilir (bu su muktari etimizin yumusakligina bagli)alti kIsIk olarak etler yumusayana kadar pisirilir ve sivi yag,baharatlar ve tuz ilave edilip biraz daha kavurulur.
Servis yaparkan vermis oldugum pambis ekmek tarifiyle yapilan ekmeklerin ici enlemesine kesilir ve icine kavurma konarak salata ve aci biberle servis yapilir.
AFIYET OLSUN!!!

Hiç yorum yok: