18 Haziran 2008 Çarşamba

EN SON HAZIRLADIGIM YAS PASTALAR



Denenmis Pasta,Tatli ve Yemek tarifleri
Tam da Avrupa futbol (EK) karsilasmari nedeniyle de cok anamli oldu eger Türkiye -Hirvat karsilasmasindan galip ayrilirsa Hollandayla da karsilasma sansi olacak Allah Milli takimimizin yolunu acik etsin.Arda ve Nihat insallah güzel goller atarlar..



Bu Bayraklari yas pastanin üzerine koyma fikri pastayi siparis eden Vesile hanimin kizinin Türkiyeye gidiyor ve burdaki hayatini geride birakiyor olmasi nedeniyle aklima geldi.Hanim kizimiza Türkiyedeki yeni hayatinda herseyin gönlünce olmasini diliyorum.


Bu yaspastayi daVesile Hoca icin hazirladim.Kizinin yeni hayatinda isinin rast gitmesi icin guzel temennisini pastanin üzerinde dile getirmek istedi..


Sukran icin hazirladigim pasta
Bu yaspasta da sevgili arkadasim SÜKRAN in büyük kizi Erva icin siparis etti.SÜKRANCIGIM IN kizina hayirli,mutlu saglikli uzun ömürler diliyorum..


sukran icin bratz yas pasta
BU yas pasta da SÜKRANCIGIM in ikizler MAIDE VE BEDIA icin hazirladim Allah onlara da hayirli,uzun ömürler versin insallah.

Nagehan icin hazirladigim yas pasta
BU yas pastayi da sevgili Nagehan icin hazirladim Nagehancigim 2 olayi beraberce kutladi kücük kizi Esranin dogum günü ve büyük kizi Sibel in okulunu bitirip diploma almasini kutladi.Nagehancigim in evlatlarina da hayatlari boyunca her iste muvaffakiyetler diliyorum.
semiha hanim icin hazirladim

semiha hanimin yas pastasi
Bu yas pastayi da Sürekli müsterilerimden SEMIHA hanim icin hazirladim bu yaspasta 20- 22 kisilik cok sevdikleri eltisi ve en iyi arkadasi icin hazirlatti.Eltisine 40. yasinin saglik,mutluluk,diledigi butün güzellikleri getirmesini diliyorum


guller ve bahar cicekleri
Arkadasim Gulhan icin hazirladim
Bu yas pastayi da sevgili arkadasim GÜLHAN siparis etti Zübeyde ve Húriye yani gelin ,görümce ayni gün 24 yasina basmislar.kendilerine hayirli uzun ömürler diliyorum.




Hiç yorum yok: