10 Haziran 2008 Salı

EN SON SIPARIS UZERINE HAZIRLADIGIM YAS PASTALAR

Denenmis Pasta,Tatli ve Yemek tarifleri

Daha önce ekleyemedim ama su aralar siparis alip yaptigim yaspastalari sizlerle ancak paylasabiliyorum.ayrintili bilgileri daha sonra eklerim insallah.Biraz geciktim ama kusura bakmayin simdi resimdeki pastalari kimler icin hazirladim onlari yazayim..
Bu arabalari sevgili GÜLDEREN oglu Ismail Izzet icin siparis ettigi yas pastanin üzerine yaptim.erkek cocuklari arabalari cok eviyorlar su aralar arabalar üzerinde calisiyorum.insallah güzel olmustur.
Afbeelding 049
Afbeelding 058

Afbeelding 174
eminenin pastasi
Yukardaki 2 yas pasta Amsterdam dan EMINE hanimin kizi icin siparis ettigi yaspastalar iki yaspastayi ayri günlerde yapacagi kutlamalar icin siparis etti Hayriye hatun a hayirli,mutlu,saglikli uzun ömürler diliyorum.
gulsumun pastasi

Bu yas pasta da sevgili arkadasim Özgül(Feyza)nin kizi icin siparis ettigi yas pasta.Gülsüm e hayirli mutlu,saglikli ve cook uzun bir ömür diliyorum.



Afbeelding 131
semih hulya
Bu yas pasta yi da sevgili arkadasim gülhanin kuzeni RUKIYE oglu ve görümcesi icin siparis verdi.Hülya ve Semihe hayirli uzun ömürler diliyorum.

Bu Barbie yaspastayi sevgili AYGÜN ün kizi icin hazirladim kendisine hayirli,mutlu,saglikli uzun bir ömür diliyorum.
src="http://up.negatif.com/fotolar/967/10967/11e493bb96e108e87fc164e812e6623b.jpg" />

Bu CARS yas pastayi da Amsterdam dan HAVVA Hocanin oglu icin hazirladim.Havva hocamin ogluna hayirli,mutlu,saglikli uzun bir ömür diliyorum.,
cars resim
cars yas pasta




3 yorum:

SOFRAM dedi ki...

Canım pastalar harika, kendimi pastanede gibi hissettim, ellerine sağlık...Canım daha bol siparişler dileğiyle öptüm...

keskinli dedi ki...

canim selam
resimlerin görünmüyor haberin varmi bilmiyorum yada bendemi öyle hic biri gözükmüyor sadece yazilar var sonra bakarim yine sevgiler

Unknown dedi ki...

pastalar harika olmus canim ellerine saglik.
sevgiler