25 Mayıs 2009 Pazartesi

KIVRIM KIVRIM KOLAY PEYNIRLI BÖREK

Denenmis yas Pasta,kek,Tatli,börek,hamurisleri ve Yemek tarifleri kivrim kivrim kolay borek1
Bu Böregi aarkadaslarima ev ziyaretine gittigimde yemistim ama ben en cok ÖZGÜL yn evinde yedigim böregi cok begendim.gercektende cok hafif ve nefis bir börekti..
KIVRIM KIVRIM KOLAY PEYNIRLI BÖREK
Malzemeler:
1 paket hazir baklava yufkasi(500gr)
4 Yumurta
2 paket kutu krema(slagroom 2×200 ml)
1 paket kabartma tozu
icine 300gr beyaz peynir
YAPILISI:
yufkalar paketten cikarilip üzeri bir naylon yardimi ile kapatilir,kurumalarini önlemek icin.
Yufkadan bir tane alinip,uzun kenari boyunca peynir incecik serilir,ve yufka peynirin üzerine incecik kapatilir bir defa daha katlanir sonra bas parmak ve isaret parmagi yardimi ile yufka hafif hafif iteklenerek büzüstürülür kivrimlar meydana getirilir. yufkanin tamami iki parmak arasinda toplandiginda az yag kullanarak yaglanmis tepsiye yerlestirilir. Bütün yufkalar bitene kadar ayni islem yapilir ve tepsi dolduguna,Yumurtalar bir kaba alinip cirpilir,kutu kremalar ilave edilip,kabartma tozu da ilave edilir,güzelce cirpilip hazirlanan böregin üzerine her tarafini islatacak sekilde dökülür bütün sivi bosaltilir.
önceden isitilmis 200 derecelik firinda alti,üstü kizarana kadar pisirilir. Ilikken kesilip servis edilir.
AFIYET OLSUN!!!
kivrim kivrim kolay börek

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Börek nefis görünüyor ellerinize sağlık yalnız yapılışını ben anlayamadım biraz daha açıklayıcı anlatabilirmisiniz
ankaradan deniz sevgiler

Pembe Tatlar dedi ki...

Görüntüsü harika ellerine sağlık...
Mutlu pazarlar:)
İzlemeye aldım seni:)