21 Temmuz 2011 Perşembe

Hashasli Pudinkli Pasta (turta)

hashasli pudinkli turta1
hashasli Pudinkli turta..
hashasli pudinkli turta...
Tarifi ilk Cafe Portakal sevgili bahar arkadasimizda gorup denedim gercekten de cok guzel bir lezzet...
Hashasli Pudinkli pasta;
190 gr yumusak tereyagi
180 gr toz seker(bana biraz sekerli geldi siz 150 gr kullansaniz kafi)
375 gr un ( ben aldigi kadar kullandim)
1 yumurta
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
Ara Pudink icin:
2 poset vanilyali pudink(almanyada satilanlarin icinde seker yok 3-4 kasik seker ekleyin...)
750 ml sut
4 corba kasigi mavi hashas
Yapilisi:
hamur malzemelerini yogurup hamur halaine getiriyoruz bu un az gelebilir ben goz karari azar azar un ilave ettim hazirladigimiz hamurun 1/4 unu ayirip dondurucuya koyuyoruz geri kalan hamuru kelepceli 26 cm lik bir kalibi yaglayip,unlayip kalibin icine yayiyoruz kenar kisimlarini da kalibin yarisini gececek sekilde ytukseltiyoruz elimizle yayarak...
Pudink i hazirlamak icin tencereye sutumuzu aliyoruz icicne hashasi ve vanilyali pudink tozlarini ilave edip karistirarak Koyulasip kaynayincaya kadar pisiriyoruz.Ocaktan alip 5 dakika bekletiyoruz Daha sonra kaliba dokup guzelce yayiyoruz dondurucuya attigimiz hamuru cikartip kalibin uzerini kaplayacak sekilde hamuru rendeleyip pudingin uzerini kapatiyoruz...180 derecelik firinda yaklasik 40 dk pisiriyoruz alti,ustu kizarinca firindan aliyoruz..
Soguyunca kesip servis ediyoruz...
AFIYET OLSUN,,

Hiç yorum yok: