2 Ağustos 2008 Cumartesi

EN SON HAZIRLADIGIM YAS PASTALAR


Denenmis Pasta,Tatli ve Yemek tarifleri


Bu yas pastayi Leman hanim kizi HIRA icin ismarladi kizinin hello kitty yi cok sevdigini söyledi ve bende böyle sekil verdigim ara krema olarak BOTER krem kullandigim 22 kisilik pastayi HIRA icin hazirladim kendisine hayirli uzun ve mutlu bir ömür diliyorum.


Sironanin pastasi
BU yas pastayi da HOLLANDALI KOMSUM kizi SHIRONA icin istedi ama kendileri marzipan isevmedikleri icin meyveli bir pasta istediler.bende onlar icin hazirladim bu 12-14 kisilik yas pastayi krema olarak slagroom yani hollanda usulü kremsanti kullandim.pastayi cok begendiler,birde cikolatali yaspasta siparis vermek istediklerini söylediler.Shirana ya da hayirli ve uzun bir ömür diliyorum.

Emrenin yas pastasi1
Bu yas pastayi da canim arkadasim sekerim YASEMIN in büyük oglu EMRE icin hazirladim kendisi cicekli ve cikolatali bir pasta olsun dedi ve bende bol cikolatali yaspastamdan hazirladim onun icin ara kremasi kendi hazirladigim cikolatali kremsanti,keki de cikolatali olan bu yas pastanin üzerine de cikolata rendeledim.EMRE Fenerbahceli oldugu icin pastada ciceklerin renklerini sari mavi agirlikli kullandim.Ayrica Emre pastanin yan yüzleri icin fistik krokant istedi ve bende pastayi fistik krokant la kapladim.
EMRE ye de saglikli,mutlu,huzurlu uzun bir ömür diliyorum,
BU yas pastayi da HILAL HOCA hanim icin hazirladim.Özel bir gün icin siparis etmisti,bu yas pasta da ara krema olarak BOTER KREM kullandim 22 kisilik bir yas pasta
hilal abla icin
Fatih ve sabahatin pastasi
Bu yas pastayi siparis veren hanim oglu FATIH in ve görümcesi SABAHAT in dogum günleri icin istedi Bu yas pastani ara kremasi olarak da slagroom(hollanda usülü kremsanti) ve tiramisu nun kremasini kullandim.FATIH Fenerbahceli oldugu icin pastanin üzerine fenerbahce formasi ve topu yaptim.Kendilerine hayirli,saglikli,mutlu ve uzun bir ömür diliyorum.

Hakanin pastasi hazirlik

>BHakanin pastasi
BU en son bu gün hazirladigim yas pasta ise gene SEKERIM YASEMIN in ortanca oglu HAKAN Icin hazirladim HAKAN bu gün 9 yasin giriyor .önceki pasta cikolatali oldugu icin bu pastayi da beyaz kekle hazirladim ve arkadasim krema olarak tiramisu kremasini istedi.arsa katlardan birine bitter cikolata
rendeledim.HAKAN cigim da FENER li oldugu icin pastasina Fenerbahce formasi ve bayragi ile süsledim.Hakan a da hayirli,uzun saglikli ve mutlu bir yasam diliyorum.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Arkadaş
en güzel oyunlar
bedava oyunlar
en yeni oyunlar
çocuk oyunlari
macera oyunlari
dövüs oyunlari
yaris oyunlari
zeka oyunlari
spor oyunlari
komik oyunlar
kiz oyunlari
Oyun Oyna
oyunlar oyna
oyunlar
oyun
izmir ilçeleri
Bursa İlçeleri
İzle Seyret
istanbul İlçeleri
winx Resimleri
Kanal D izle
Pr değeri Yüksek Siteler
Ek Ödeme Hangi Memur Ne Kadar Zamlı Alacak
Dini Çizgi Filmler
Fatura sorgulama
Msn İfadeleri
D Çocuk
Çizgi Film Oyunları
Çizgi Film Kahramanları
Çizgi Film Resimleri
Bilgi
Her Türlü Bilgi
Oyun Tag
oyun
Kpss Sonuçları
Komik Resimler
çizgi film izle
Komik Resimler
Animasyon izle
Çizgi Film
Komik Yazı
Komik Mp3

Adsız dedi ki...

Adaşım merhaba,aslında tanışıyoruz da ben daha önceki işyerimde çalışırken seninle görüşmüş hatta ürün bile kargoya vermiştim. Şu an kendi işyerimi açtım.Seni ziyarete geldim. Bu arada pastalar çok güzel görünüyor pastaneden alınmış gibi ellerine emeklerine sağlık.
sürpriz/özlem

Adsız dedi ki...

merhaba zehra abla ben tariflerini cok beğeniyorum ellerine saglik benim küçük yiğenim var hello kitty i cok seviyor ve bende yiğenimin doğum günü icin hello kittyli pasta yapacağım.Sizden bir kac tüyo alabilir miyim? Mesela bir hello kitty li pasta tarifi yazabilir misiniz lütfen üzerindeki hello kitty li resmini nasil yapabilirim şimdiden teşekkürler ablacim Allah a emanet olun.