19 Mayıs 2010 Çarşamba

Kizimin dogum günü icin hazirladiklarim




Kizim ZEHRA 18 mart ta 10 yasina girdi sinif arkadaslari icin cup cakes(kup kek) hazirladim 3 degisik sekilde süsledigim cup cakes ler gene cok begenildi.
zehra4
zehra10
Kizim ZEHRA icin hazirladigim hello kitty yas pasta. Kizim arkadaslarini evde misafir etme istedi ben de onlar icin nefis seyler hazirladim..
zehra10!
Masanin üzerinde: HELLO KITTY YAS PASTA vardi
BISKÜVILI PASTA vardi
ZEHRANIN arkadaslari herseyi cok begendiler Ozellikle yaprak sarmasini ve yas pastayi cok begendiler..

3 yorum:

yeşim dedi ki...

hepsi çok çok güzel bayıldım.ellerine gönlüne sağlık canım...güzel bir hafta diliyorum.sevgiler...

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

ellerinize saglik hepsi birbirinden guzel olmus
sizi devamli takip ederim cok guzel tarifler ve bilgileriniz var
yorum yazmak nasip olmamisti ,artik bundan sonra begenimi mutlaka yazmaya calisicagim

Marifetliyizbizscrap dedi ki...

canım bu yapanların isim ve bannerleri kaldırılmaz kaldırısan
şablonda emeği gecene haksızlık olur